پردیس فاطمه الزهرا اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین دادگر در پردیس نسیبه:
با تشریف فرمایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تکریم مضاعفی نسبت به مقام معلم صورت گرفت

 
2

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان حجت الاسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان طی  جلسه ای که چهارشنبه 26 اردیبهشت در پردیس نسیبه برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و مغتنم شمردن فرصت پایانی شعبان المعظم و اهمیت تلاوت قرآن و دعا و استغفار و کسب نورانیت و معنویت، از تلاش های شبانه روزی ریاست و همه مدیران، مسئولان و همکاران دانشگاه در سراسر کشور بویژه پردیس نسیبه و مدیریت استانی تهران که با  اشتیاق و متعهدانه میزبان قدوم ارزشمند رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بودند و پیگیری و همکاری مستمرداشتند گفت: دیدار با مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در این پردیس دانشگاهی یکی از رخدادهای مهم تاریخی برای دانشگاه بود.

وی با تاکید بر اینکه ما معتقدیم رهبر نظام اسلامی به عنوان ولی فقیه نائب امام زمان (عج) است ادامه داد: این افتخار در یکصدمین سال تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری و در ایام شعبان المعظم حادث شد.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر افزود: با تشریف فرمایی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تکریم مضاعفی نسبت به مقام معلم و دانشگاه معلم پرور فرهنگیان صورت گرفت و معظم له با قدوم مبارک خویش به دانشجو معلمان، استادان و خدمتگزاران در دانشگاه فرهنگیان عنایت ویژه داشتند.

وی با بیان اینکه هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان از حیث نقش و جایگاه و اختیارات به عنوان ستاد پیگیری انتظارات و رهنمود های معظم له انجام وظیفه خواهد نمود، گفت: طبعا هیات رییسه دانشگاه با تشکیل کارگروه های تخصصی  و کارشناسی در زمینه های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، دانشجویی و .... تصمیمات و پیگیری لازم را اتخاذ خواهد نمود. 

حجت الاسلام و المسلمین دادگر خاطرنشان کرد: با همت مدیران استانی و مسئولان دفاتر نهاد در هر استان یک نشست هم اندیشی استادان، یک نشست هم اندیشی دانشجویی و یک نشست هم اندیشی مدیران و کارکنان تشکیل خواهد شد و ضمن تبیین دیدگاه ها، پیشنهادات و راهکارهای تحقق و عملیاتی سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری بررسی و استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در برنامه های سال 1397معاونت پژوهشی دانشگاه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در هر منطقه دانشگاه یک همایش علمی با مشارکت دانشگاه های هر منطقه و بصورت ملی نیز یک همایش علمی با همکاری دانشگاه های شاخص با رویکرد کاربردی، جهت دست یابی به ویژگی های معلم طراز انقلاب اسلامی بر اساس انتظارات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار و با پیگیری های بعدی برنامه های تربیت معلم بازخوانی و بازتنظیم خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب درمورد جذب و گزینش، ویژگی ها و صلاحیت های معلمی در بدو ورود و طول مدت تحصیل و پس از دانش آموختگی دانشجو معلمان گفت: در این همایش های کاربردی وضعیت، بررسی و با استخراج راهکارهای عملیاتی تبدیل به برنامه عملیاتی و نهایتا  برنامه ها باز تنظیم خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ایده های برتر و موفق دانشجویی بعد از بررسی هیات داوران تبدیل به محصول خواهد شد. دانشجو معلمان دانشگاه جوانانی هوشمند و با انگیزه و مومن و بحمدلله دارای استعدادها و قابلیت های خوبی هستند که این گام اقدام مناسبی در راستای شکوفایی استعدادهای آنان خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین دادگر با اشاره به نگاه راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نسبت به دانشگاه فرهنگیان گفت: به عنوان یک طلبه و سرباز همه ما مفتخریم در چنین دانشگاهی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باور عمیق، جدی و واقعی نسبت به آن دارند خدمت می نماییم.

وی با بیان اهمیت راهبردی و استراتژیک دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه حقیقتا دانشگاه مادر است چرا که نه تنها برای تعلیم و تربیت، معلم تولید و تربیت می کند بلکه ورودی عرصه های دیگر نیز توسط معلمان و دبیران تربیت می شوند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پایان  خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی حجت را نسبت به آموزش و پرورش خصوصا دانشگاه فرهنگیان بر همه مسئولان و مدیران تمام کردند؛ لذا همه متولیان، مدیران و مسئولان دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور باید به درک و همدلی و فهم مشترک در زمینه انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رسیده و تلاش خستگی ناپذیر نمایند تا به فضل الهی دانشگاه به رشد و نقطه مطلوب دست یابد.


نظرات کاربران